Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Άρθρο του υποψηφίου Δημάρχου Αντώνη Χατζηδιαμαντή

Νοιώθω την ανάγκη μέσα από αυτόν τον ιστοχώρο, να σας εκμυστηρευτώ ένα πάθος που καθόρισε τις βασικές επιλογές στη ζωή μου από πολύ νωρίς. Το πάθος μου για τη Λήμνο. Για το νησί μας.

Γεννήθηκα στη Λήμνο, και οι μνήμες των παιδικών χρόνων με συνόδευαν στα νεανικά μου χρόνια  μέχρι να μου δοθεί η ευκαιρία να ξαναγυρίσω μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου, στο αγαπημένο μου νησί το 1987 ως συνεργάτης του Δημάρχου της Μύρινας.

Από εκείνη την εποχή της ανιδιοτελούς προσφοράς και της πίστης σε αξίες και οράματα κρατώ ακόμα την βαθιά πίστη στο μέλλον του νησιού μας και στις δυνατότητες των ανθρώπων του.

Η πεποίθησή μου ότι ο τόπος μας είναι το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας αποτέλεσε και το μοναδικό κίνητρο στην απόφασή μου να ξεκινήσω αυτή τη μεγάλη προσπάθεια.

Δέχτηκα να τεθώ επικεφαλής ενός ψηφοδελτίου  που απαρτίζεται από ανθρώπους με γνώσεις και μεράκι, με ενθουσιασμό και εμπειρία, για να οικοδομήσουμε μαζί το νέο ενωμένο Δήμο της Λήμνου.


Το συνδυασμό μας στελεχώνουν εξέχοντες συμπολίτες μας έμπειροι και αποφασισμένοι να δουλέψουν με ανιδιοτέλεια για το κοινό καλό χωρίς εξαρτήσεις και δεσμεύσεις από κόμματα και συμφέροντα.

Είναι καιρός οι έννοιες της συμμετοχής στα κοινά, της κοινωνικής αλληλεγγύης, της ισονομίας της ευπρέπειας και του πολιτισμού να προωθηθούν και να επικρατήσουν μέσα από τους αυτοδιοικητικούς θεσμούς. Τέτοια αυτοδιοίκηση οραματιζόμαστε και θα αγωνιστούμε να την κάνουμε πράξη. 

Οι δυνάμεις της αδράνειας και η απογοήτευση από λανθασμένες επιλογές που καταδίκασαν το νησί μας σε στασιμότητα και μαρασμό δεν μπορούν πια να αποτελέσουν εμπόδιο στην απόφασή μας να γυρίσουμε σελίδα

Η Λήμνος μας αξίζει, η Λήμνος μπορεί, η Λήμνος δικαιούται να είναι στην πρωτοπορία της αυτοδιοίκησης στο Αιγαίο, να βγει από την απομόνωση, να βρει το δικό της μοναδικό δρόμο για ανάπτυξη και ευημερία.



Αντώνης Χατζηδιαμαντής
Υποψήφιος Δήμαρχος Λήμνου

1 σχόλιο:

  1. Οι συνεργάτες του Αντώνη στην επαγγελματική του πορεία στον χώτο της Περιφερειακής Ανάπτυξης, γνωρίζουν τις ικανότητες και την εμπειρία του.

    Όλοι γνωρίζουμε επίσης το πάθςο του για την Λήμνο.

    Φανταστείτε τα δύο αυτά να συναντηθούν στο τιμόνι του Δήμου !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή